Pink Ice Cream Bar -

Sjuk!!!!!!

Hej hej idag är jag sjuk, inge vidare, jag är förkyld, snuvig och jätte ont i halsen så jag nästan inte kan prata!! :( :'( Och idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på , några förslag? ;) Men tack snälla amanda, klart att jag ska kolla den! :D  ! :) :D Men jag måste påminna om veckans blogg, kan ni kommentera så väljer jag en vinnare och vinnaren får en länkning och kanske också mer läsare! :P Men idag ska jag nog spela lite sims 3 och SOVA!! Så skönt! :D Men har ni något förslag om vad jag ska skriva om? Eller om jag ska designa bloggen mer på nåt sätt :) Jag vill ha den så uppdaterad som möjligt! Aja vi ses väll idag, ikväll elr. nån gång idag hahahh ;)  Ha en bra dag nu så ska jag väll piggna på mig så jag blir frisk!! 


                         pizap-com13151542128342

Postat av: Lina

Hej! Krya på dig och jag vill gärna bli veckans blogg! Ha det bra!

2011-09-23 @ 16:21:17
URL: http://frosthagen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0