Pink Ice Cream Bar -

Nu sååå

Streetdance! Jag älskar att dansa och kommer göra i hela mitt liv.   The music is the way i talk, and dance are the way i walk!   Det betyder på svenska: Musiken är vägen jag pratar, och dansen är vägen jag dansar ! :) Men idag har jag varit iskolan som vanligt och vi har typ uppfunnit en ny "lek " som man häger i ett rep med fötterna och repet sitter fast i en slags hinderbana grej eller hur jag ska säga och så gör dem andra fart med hjälp av hinderbanan grejen som där man sätter fötterna i sitter hänger , och då gör man fart och det är SKITKUL!! Haha kanske inte är så bra på att förklara, och ni är bara bäst som kommenterar! Nu ska jag väll snart dra till dansen, jag kom typ nyss hem och jag har ätit lite mellis och bytit kläder till danskläder! Aja, nu drar jag väll snart! Ses!pizap-com13151542128342




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0