Pink Ice Cream Bar -

Dagen idag

Dagen idag: Jag vaknade upp klockan halv 8 och gick och åt frukost och satte mig vid datorn! Sen satte jag på mig kläder och vi åkte till Mcdonalds klockan 12 eller nåt, sedan kom jag hem och jag fixade med engelskaläxan och mattebok Sedan städade jag mitt rum, eller kanske inte direkt städade, bäddade bara sängen ;) Sen gick jag och min syrra till affären och pantade ihop 97 kr :) När vi va i affärn träffade vi på Alle Och nu har jag  fixat lite med bloggen och så, nu ska vi ha filmkväll och titta på bla (bland annat) jägarna 2, hur många lingon finns det i världen och hopp!   Så nu får ni ha en fortsatt trevlig söndagkväll!! :D



                                                                          //Julia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0