Pink Ice Cream Bar -

Veckans vinnare är...

 vi tar en liten paus, neej jag skoja bara men kolla HÄR  det är en superfin blogg och som bloggar mycket och gör det 3-4 gånger per dag! Grattis! Idag har jag vart hemma och gjort läxor, har matteprov imorgon och engelska på onsdag, önska mig lycka till nu!! Idag har jag varit med Lina och vi kollade på en film! (och popcorn såklart) Idag är det väll Gustafsson 3 trappor, och hörrni om ni undrar vad det står under min Julia chiilly på min header där det står                      The music is the way i talk and dance is the way i walk
Det betyder alltså:  musiken är vägen jag pratar och dansen är vägen jag går.. Fin text va? <3 Aja nu ska jag väll kolla fejjan lite och ha en fortsatt trevlig söndagkväll!!




 //Julia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0