Pink Ice Cream Bar -

Tjena hallå hej...

Tjena hallå hej, tänkte just på dej och nu ska jag berätta om min daaag trallala.... Hela dagen fram till typ tjugo i två  (vi slutar då) så gick vi i skolan. Sen när vi kom hem så satt jag vid datorn en stund, bytte om till danskläder, och åkte och dansade streetdance! :) Sen när vi kom hem, typ nu asså så ska jag packa kläder tills storsamlingen som är imorgon och vi ska ju sjunga och dansa, så ni får se! Jag lovar er, det kommer bli världens bästa!! Hehehehe. Och så nu ska jag plugga lite tills matteprovet som vi har på måndag ( jag, allle och nea för övrigt sexorna ) och nu när jag är inne på datorn så ska jag träna multiplikationen, om ni vill bli bättre på gångertabellen så gå in på denna sida, men nu ska jag dra, imorgon kommer ett resultat hur det gick på storsamlingen! Ses då! Och hörrni förresten, om just DU vill bli dagens blogg, anmäl er genom att kommentera detta inlägg! Pussoch hej leverpastej ;*

Postat av: malin

Jag vill bli veckans blogg <333333333333

2011-10-19 @ 20:38:45
URL: http://malinnjonsson.webblogg.se/
Postat av: simon

jag vill lva med!!!

2011-10-19 @ 21:04:53
URL: http://superlime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0