Pink Ice Cream Bar -

Skola...

Hej!

Idag har det varit skola! Inte så kul men.. Det var nåt cirkusnummer som va kul! :) När skolan började hade de det där numret och sen hade vi... MATTE (tror jag) Sen hade vi rast och sen träslöjd fram till maten, på matrasten tappade jag bort feffe, nea, malin och alle! Så de sprang jag och letade efter hela matrasten, åå just det, efter matrasten  hade vi SO (samhälls orienterade ämnen ) Snackade om Buddismen (hur det nu stavas) sen hade vi på idrotten cirkusträning med en kille som hette affe haha... ;D fram tills vi slutade sen när jag kom hem va jag hemma själv med laura och sen gick jag och va med malin och feffe, på torsdag ska jag och feffe va så då ska jag kanske fixa ny header åt henne, malin har jag typ nyss gjort en header åt! Blev nöjd och min nya header, vad tycker ni om den? ;) Aja, nu på kvällen har jag gjort läxor (matteprov på måndag, engelska förhör på onsdag och so prov om några veckor så det är bara att jobba på, träning ger färdighet som jag brukar säga( ne, det brukar jag inte säga, bara ett uttryck ahah) Och på torsdag är det storsamling, ska sjunga en låt med alle och malin och feffe ska va bakgrundsdansare! :) Låten vi ska sjunga heter vart jag mig i världen vänder med gruppen svenska björnstammen. Jag lägger upp låten så ni får lyssna vilken det är, och låten under är med samma grupp fast en annan låt som också är super duper bra!! Lyssna nu!






Postat av: Felicia

Hey! gå in på min blogg och tita om du skulle vilja vara veckans blogg

2011-10-19 @ 16:47:34
URL: http://feliciagruvman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0