Pink Ice Cream Bar -

Skola m.m

Hej alla läsare!
Nu ska jag berätta om min lilla dag ;) På morgonen kom jag ju till skolan, och väntade på feffe, nea och alle, sen när de kom började skolan, vi gjorde utvärdering iskolan och lite mer saker... På idrotten hade vi fångarna på fortet, så HIMLA kul!! HAHA sen slutade vi, jag åkte buss hem och sen har jag tagit mellis och sättit mig vid datorn! :) :D Ikväll blir det inge the rock, eftersom typ ingen kommer och jag orkar inte, vill chiilla och sånt <3 Men vi kanske ses ikväll något snabbt och hörrni! Glöm INTE bort att det är veckans blogg, jag lottar ut vinnaren på söndag kväll så passa på att kommentera detta inlägg nu! Ses väll ikväll någe kort hejsvejs leverpstejs haha rimmade inte ens! ;*

Postat av: Felicia

jag är med :) :) :)

2011-10-21 @ 16:17:53
URL: http://feliciagruvman.blogg.se/
Postat av: alicia

Jag vill va mee :) <33333333

2011-10-21 @ 21:47:01
URL: http://allenorberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0