Pink Ice Cream Bar -

Hey alla där ute!

Hej hej alla braiga läsare! :) :love: Nu ska jag berätta vad jag har gjort idag! Det började med att jag vaknade såklart, sen gick jag ner och år frukost typ 08:20? Sen hade jag gjort klart mig o då åkte jag buss till skolan ... Iskolan är jag med NEA, FEFFE OCH ALLE! Sen hade vi på morgonen efter morgonrasten litee planering (skriver shemat för veckan) Sen hade matte och jag jobbar i 6:ans! ;) :P :D Sen var det 10rast och vi pallra bara runt på skolgården och snacka  ! :thumbup: Sen var det träslöjd som jag OGILLAR!! Jag, feffe och nea satt och gjorde inbakade flätor istället för att jobba och såga! PUH!! :P Sen var det mat och nu sitter jag här ! Men snälla att ni kan kommentera mer! För då skulle jag bli SUPERGLAD!  Ses senare... För nu ska jag fixa med bloggen och om ni vill ha gratisdesigner eller något sånt så kommentera det här inlägget! Ses senare!!!! :love:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0