Pink Ice Cream Bar -

Dagen idag !

Hej hej, nu tänkte jag berätta om min lilla dag för er :
Det började med att jag gick till skolan, och vi hade matte :) Egentligen skulle vi ha fått vårat matteprovsresultat idag men vi får det på fredag istället. Sen... Jo då hade vi svenska kanske ? Sen hade vi rast och jag och mina kompisar hoppade "hopprep" . Sen var det engelskatest och det gick super duper bra för mig !! :)<3 Senare efter det var det mat och det var köttfärsås och spagethi (stavning)  Det va jätte gottigt hhehehe... Efter skolan då så gick jag hem med malin, filip och simon ;D Sen var det dans och nu äre slut på Bonde söker fru och jag ska sova! :)<333 Ganska trött faktiskt ;)) Aja men vi ses imorgon alla läsare och ni vet väll att ni är bäst ssom läser denna blogg ? <333 Vi ses imorgon alla läsare, hare bara så bäst! åå jag höll på att glömma! Jag är veckans vinnare på felicias blogg! jippi!! :) Och glöm inte veckans vinnare som är här :
http://www.allenorberg.blogg.se

PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ ;*  //julia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0