Pink Ice Cream Bar -

Så här är det...

... Att jag inte kommer blogga på denna blogg, jag har skaffat en ny blogg med Felicia och Alicia som jag kommer satsa på :) Så ni som har läst på den här bloggen, börja läs den bloggen istället. Den är alltid uppdaterad! Om ni vill kolla in den så sök eller klicka på denna länk!    Jag lovar er att den är super fin! Tack för att jag fick blogga här! Men jag kommer inte stänga ner bloggen. Jag kanske börjar senare om nåt år´, men glöm nu inte hur värdefulla ni är och bäst som har läst denna blogg och snälla! Börja läs bloggen jag har med Alicia och Felicia! Tack för allt!


//Julia 

Postat av: Alicia

vad gullig du e synt att du inte fortsätter nu , men förstår dej lite jobbigt med många bloggar .....

2011-11-07 @ 18:30:45
URL: http://missize.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0